måndag 7 februari 2011

DET ÄR DET VÄRSTA!

Jag hatar det här!..
Nu har jag stickat klart ett arbete. & jag har tusentals arbeten som är igång, men känner inte motivation till att sticka på någon av dessa... :/
Nu vill jag börja på något nytt, köpte ett jättefint nystan förra veckan men har fortfarande inte gjort något av det.
Vill.
Men vad?
DET är det värsta, VAD ska man göra?
jag vet att det bara är att repa upp om man inte är nöjd, men jag gör aldrig det.
Om jag repar upp så tröttnar jag på det.
Då slutar det med att jag ger upp arbetet.
I min garnkorg har jag garn, men vet inte riktigt vad det räcker till.
Vill ju inte börja på något och sen räcker det inte. :/
vi får se vad det blir.. :/
Love, love!

3 kommentarer:

skapasaker sa...

Man kan ju bara ha ett fint nystan och klappa lite på...
Tills det blir något.

Tilda sa...

Det lilla garnet kanske räcker till ett par barnsockor?
De kan du ju ha i din shop du ska starta :)
Puss

Lena Inemyr sa...

Eva:Nu ligger det i korgen här och är till för att klappas på ;)

Tilda: Ja, det räcker det till iaf. :) ska nog gör det & ge bort till någon småtting! :) Bra idé!