söndag 18 september 2011

Dreads, syster, kaffe & stickning+Helg. Kan det bli bättre?!

Hej! :) Denna helg har jag suttit och borstat min systers hår.. Gjort Dreads.


Det tog tid men vart bra tillslut. :) Hon Har hopplöst hår.. Det går knappt att kamma ut när det är ny tvättat. Raka motsatsen till mitt däremot. Det går att kamma ut när som helst. :) Iaf så vart hon nöjd och det är viktigast. :)
Nu ska jag sticka på min vita kofta och dricka kaffet som står här bredvid och kolla på Beverly hills. Jag hittade ett mönster på en kofta som jag tyckte om. Men tyvärr fanns mönstret bara på polska. -.-
Inte så roligt för mig då jag inte kan ett enda ord polska.
Jag försökte översätta det, men det gick inte så bra.
Iaf så blev jag väldigt inspirerad av den och nu gör jag min egna version av den. :)
Hoppas jag kommer bli nöjd, men det tror jag säkert. :)
Ha det så bra!






<3
Lena

Inga kommentarer: